Pašto paslaugos teikimo tvarkos aprašas

1. UAB ,,TREVIO“ (toliau tekste – Bendrovė), teikdama pašto paslaugas, ir valdanti siuntų sekimo portalą deklaruok24.lt, laikosi Lietuvos Respublikos pašto įstatymo, Pašto paslaugos teikimo taisyklių ir kitų pašto paslaugos teikimą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų ir bendradarbiauja su įvairiais Užsakovais bei užtikrina pašto siuntų gabenimą (neviršijančių 50 kg) iš Lietuvos Respublikos teritorijos už ES ribų ir atvirkščiai.

2. Pašto paslaugų teikimo tvarka:

2.1. užsakymo gavimas telefonu elektroninėmis priemonėmis (per sistema – sistemai integraciją), arba elektroniniu paštu info@trevio.eu;

2.2. muitinės formalumų atlikimas ir pašto siuntų muitinis sandėliavimas (atsakingas Bendrovės muitinės tarpininko atstovas),

2.3. siuntos perdavimas iš muitinės sandėlio samdomam iš išorės siuntėjui arba Užsakovui (atsakingas vairuotojas — ekspeditorius),

2.4. paimtos siuntos atvežimas į  siuntų vežėjų terminalus Lietuvos Respublikoje,

2.5. siuntų paskirstymas pagal kryptį (atsakingas terminalo vadovas),

2.6. siuntos pristatymas gavėjui (atsakingas vairuotojas — ekspeditorius),

2.7. siuntos važtaraščio arba nepristatytos siuntos grąžinimas į siuntų vežėjo terminalą.

3. Pašto paslaugų teikimo tvarka, gabenant siuntas iš Lietuvos Respublikos:

3.1. užsakymo gavimas telefonu elektroninėmis priemonėmis (per sistema – sistemai integraciją), arba elektroniniu paštu info@trevio.eu;

3.2. siuntos perdavimas smulkių siuntų vežėjui (atsakingas vairuotojas — ekspeditorius),

3.3. paimtos siuntos atvežimas į  siuntų vežėjo terminalą Lietuvos Respublikoje,

3.4. siuntų paskirstymas terminale pagal kryptį (atsakingas sandėlio vadovas),

3.5. siuntos pristatymas muitinės sandėliui (atsakingas vairuotojas — ekspeditorius),

3.6. siuntos važtaraščio arba nepristatytos siuntos grąžinimas į siuntos vežėjo  terminalą,

3.7. muitinės formalumų atlikimas muitinės sandėlyje bei reikiamų siuntos išgabenimui iš ES muitų teritorijos muitinės procedūrų įforminimas ir siuntos perdavimas Užsakovo nurodytam vežėjui, pristatančiam siuntą už ES ribų (atsakingas Bendrovės muitinės tarpininko atstovas);

4. Teikdama pašto paslaugas ir bendradarbiaudama su Užsakovais, Bendrovė privalo užtikrinti ir sekti, kad pašto siuntos:

4.1. būtų pateiktos gavėjams asmeniškai pasirašytinai arba įdėtos į gaunamųjų laiškų dėžutes, o jeigu to padaryti negalima, — apie tai pranešant gavėjui;

4.2. adresuotos asmeniui į jo darbo ar mokymosi vietą, bendrabutį, karo tarnybos vietą, ligoninę, sanatoriją, stovyklą ar įkalinimo vietą, būtų pristatytos administracijai arba jos įgaliotiems asmenims;

4.3. siuntos, kurių neįmanoma pristatyti gavėjui ar grąžinti siuntėjui, kai siuntėjas (gavėjas) atsisako ją paimti, arba kai ryšio numeris yra išduotas užsienio valstybės, o ne RRT pagal Nacionalinį ryšio numeracijos planą,  arba kai nurodytu adresu gavėjas (siuntėjas) negyvena nurodytu adresu, nors jam buvo išsiųstas pranešimas, po 2 mėn. būtų perduodamos valstybės nuosavybėn, pranešant apie tai Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos. Prie pranešimo pridedama pašto paslaugos teikėjo žyma, kad siuntėjui (gavėjui) buvo pateiktas e-pranešimas atsiimti pašto siuntą, bet jis neatsakė, neatvyko arba siuntos atsisakė;

4.4. dokumentai, patvirtinantys siuntos pateikimą gavėjui, kuriuose būtų nurodytas gavėjo pavadinimas ir pašto siuntą priėmusio asmens vardas, pavardė, parašas arba gavėjo vardas, pavardė, parašas, pašto siuntos įteikimo data, adresas, siuntėjo pavadinimas arba vardas, pavardė, būtų saugomi 6 mėnesius nuo pašto siuntos pateikimo dienos. Kai kyla ginčas tarp Bendrovės ir naudotojų dėl pašto siuntos pateikimo, šiame punkte nurodytus dokumentus Bendrovė privalo saugoti iki ginčo išsprendimo dienos;

4.5. būtų grąžinamos siuntėjui, jei jos nebuvo pristatytos ar neįteiktos gavėjui, kai nutraukiama pašto paslaugos teikimo veikla.

5. Teikdama pašto paslaugas Bendrovė taip pat privalo:

5.1. teikti informaciją apie pašto paslaugos teikėjo pavadinimą, teisinį statusą, teisinę formą, buveinės adresą, registro pavadinimą, registracijos kodą arba lygiaverčius identifikacijos duomenis iš registro, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodą, kontaktinius duomenis (korespondencijos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), darbo laiką;

5.2. sudaryti galimybę naudotojams su juo susisiekti telefonu arba kitomis elektroninėmis ryšio priemonėmis;

5.3. viešai skelbti šį aprašą, informaciją apie teikiamas pašto paslaugos rūšis, jų teikimo sąlygas, pašto paslaugos teikimo sutarties sąlygas, įskaitant pašto paslaugos tarifus, ir kitokią informaciją, turinčią įtakos naudotojo apsisprendimui naudotis pašto paslauga;

5.4. viešai skelbti informaciją apie pašto paslaugos teikimo vietas;

5.5. naudotojams garantuoti susirašinėjimo slaptumą;

5.6. bet kuriuo laiku teikti informaciją apie pašto siuntos buvimo vietą (tel. +370 685 08477);

5.7. atsakyti į naudotojo su pašto paslaugos teikimu susijusį skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos (atsakingas Bendrovės vadovas, tel. +370 685 08477):

5.8. užtikrinti, kad prie siuntos būtų pridėtas užsakymo priėmimo dokumentas, pagal kurį būtų galima nustatyti pašto paslaugos teikėją, pašto paslaugos teikimo vietą (adresą), kur naudotojas galėtų kreiptis, siuntos priėmimo siųsti datą ir pristatymo gavėjui datą;

5.9. Lietuvos Respublikos pašto įstatymo, Pašto paslaugos teikimo taisyklių ir kitų pašto paslaugos teikimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka ir periodiškumu teikti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai ataskaitas apie suteiktą pašto paslaugą (atsakingas Bendrovės vadovas, tel.: +370 685 08477).

Už šios tvarkos pažeidimus darbuotojai atsako Bendrovės vidaus tvarkos taisyklių ir (arba) teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.